Nasza kadra

mgr Michał Kęska, dyrektor szkoły, nauczyciel informatyki, administrator IT

Wykształcenie: PWT Bobolanum -pedagogika specjalna (oligofrenopedagogika), teologia;

studia podyplomowe -Informatyka w szkole na Akademii ekonomicznej w Katowicach

studia podyplomowe -Zarządzanie oświatą -WSKfiT

Informatyk, administrator IT, dziennikarz radiowy, pasjonat fotografii i nauczania.

Autor kilkunastu podręczników do nauczania informatyki w klasach I-VI (wyd. Nowa Era).

Mąż i tata, pasjonat edukacji i informatyki.

Zainteresowania: informatyka, programowanie, nowe technologie, grafika, fotografia, teologia i duchowość, internet, dobry film i… mnóstwo innych rzeczy.

 

mgr Paulina Grzybowska, wychowawca klasy I

 

 

mgr Aleksandra Zawadka, wychowawca klasy II

Wykształcenie: Studia magisterskie w Szkole Głównej Gospodarstwa Wiejskiego, kierunek -pedagogika szkolna z terapią pedagogiczną. Studia licencjackie w Szkole Głównej Gospodarstwa Wiejskiego, kierunek -pedagogika przedszkolna oraz wczesnoszkolna.

 

mgr Bogumiła Michalska, wychowawca klasy III, nauczyciel języka angielskiego

Wykształcenie: Uniwersytet Łódzki Wydział Nauk o Wychowaniu, kierunek – pedagogika, zakres – pedagogika wieku dziecięcego, edukacja wczesnoszkolna. 

mgr Marcin Żurawski–wychowawca klasy IV, nauczyciel wychowania fizycznego

 

mgr Izabela Rokita – wychowawca klasy V, pedagog szkolny

Wykształcenie: Wydział Pedagogiki Uniwersytetu Warszawskiego. Psychoterapeutycznie kształciłam się w Ośrodku Rozwoju Umiejętności Psychologicznych Stowarzyszenia OPTA. Doświadczenie zawodowe zdobyłam m.in. w Mazowieckim Centrum Neuropsychiatrii, w Fundacji Bene Vobis, w Młodzieżowym Ośrodku Psychoterapeutycznym (MOP), w Ośrodku Wspomagania Rodziny.

Dodatkowo ukończyłam: kurs mediatora rodzinnego w Polskim Centrum Mediacji, szkolenie dla realizatorów programu “Szkoła dla Rodziców i Wychowawców”, trening zastępowania agresji (Ośrodek Metod i szkoleń Psychospołecznych), szkolenie z zakresu systemowej pomocy rodzinie (Fundacja Bene Vobis), International Experience of Social Work with Marginal Youth -Republikan NGO Białoruski Uniwersytet Kultury oraz kurs terapii koherencji.

Jestem szczęśliwą opiekunką trzech kocich indywidualności i żółwia Gapcia. W wolnym czasie uwielbiam podróżować oraz oglądać filmy psychologiczne, jeździć rowerem i spacerować po lesie.

mgr Agnieszka Starnowska – wychowawca klasy VI, nauczyciel wspierający

 

mgr Dagna Starostecka, wychowawca klasy VII, nauczyciel języka polskiego

 

mgr Damian Tokarski – wychowawca klasy VIII, nauczyciel wychowania fizycznego

Wykształcenie: Akademia Wychowania Fizycznego w Katowicach, dyplomowany instruktor gimnastyki korekcyjnej, koszykówki, siatkówki, samoobrony, fitness, a także trener personalny.

Koszykarz i nauczyciel, gracz I ligowego zespołu Znicz Basket Pruszków oraz aktywny nauczyciel wychowania fizycznego.

Na co dzień sprawdza się w zajęciach wychowania fizycznego z najmłodszymi w szkole i przedszkolu.
Koszykówka to jego pasja od najmłodszych lat, codzienne treningi ukształtowały zarówno jego charakter jak i postrzeganie świata.

 

mgr Maha Issa Bitar, nauczyciel języka angielskiego

 

dr Anna Mazurkiewicz – nauczyciel biologii i przyrody

 

mgr Swietłana Bujewicz – nauczyciel języka angielskiego

 

 

mgr Izabela Lenarcik – nauczyciel chemii

 

 

Barbara Żyra – nauczyciel plastyki

Wykształcenie: Studia I stopnia pedagogiki opiekunczo-wychowawczej z plastyką.
Pracowałam w przedszkolu z dziećmi najmlodszymi. Dewizą w pracy  zawsze był dla mnie ruch,dobra zabawa i uśmiech.
W pracy swietlicowej stawiam na rozwiązywanie konfliktów, łamanie barier, współpracę i szanowanie zasad jako fundamenty wzajemnych relacji.
Moją pasją jest praca z dziećmi, malowanie portretów, gra w piłkę nożną, rowery, pływanie. Nie lubię się poddawać.

Mam dużo energii, którą się chętnie dzielę.
Prywatnie mama dwójki wysportowanych dzieci.

received_3191122380988695

dr Monika Wiśniewska, adiunkt w Polskiej Akademii Nauk, nauczyciel historii i etyki

Wykształcenie/praca zawodowa:

Adiunkt w PAN, doktor nauk humanistycznych w zakresie historii (Wydział Nauk Historycznych i Społecznych Uniwersytetu Kardynała Stefana Wyszyńskiego; obrona z wyróżnieniem), absolwentka studiów podyplomowych dla nauczycieli historii, absolwentka studiów podyplomowych w zakresie profilaktyki uzależnień, relacji interpersonalnych oraz mediacji rodzinnych, magister teologii, członkini Światowej Rady Badań nad Polonią, członkini Towarzystwa Historii Edukacji przy Uniwersytecie Warszawskim, członkini redakcji czasopisma „Nauka Polska”, członkini zespołu naukowego „Pro memoria” (Narodowy Program Rozwoju Humanistyki nr 013/FIL/2016/90; opracowanie merytoryczne i redakcyjne niepublikowanych zapisków prymasa Stefana Wyszyńskiego; kierownik projektu: prof. zw. dr hab. Jan Żaryn), członkini zespołu naukowego w Centralnym Projekcie Badawczym Instytutu Pamięci Narodowej „Władze komunistyczne wobec Kościołów i związków wyznaniowych w Polsce 1944-1989”; ekspert w Instytucie Solidarności i Męstwa im. Witolda Pileckiego w Warszawie (Dział Edukacji, Warsztaty edukacyjne w formie gry fabularnej „Dylematy powojnia”); autorka licznych prac naukowych.

Zainteresowania:

Historia oświaty, historia edukacji przedszkolnej, polityka oświatowa i wyznaniowa XX wieku, szkolnictwo wyznaniowe, szkolnictwo polonijne

IMG_2894(1)

mgr Natalia Malicka – nauczyciel muzyki

Wykształcenie: studia magisterskie na Akademii Muzycznej im. Ignacego Jana Paderewskiego w Poznaniu, kierunek studiów: Edukacja muzyczna, Dyrygentura Chóralna.
Studia licencjackie na Uniwersytecie im. Adama Mickiewicza w Poznaniu kierunek: Muzykologia.
Szkoła muzyczna I i II stopnia ukończona tytułem muzyk instrumentalista, kierunek: Fortepian.

Dyrygent chóralny, muzykolog.



mgr Rania Al-Mashan- psycholog szkolny

Wykształcenie: Studia magisterskie ukończone na Uniwersytecie Marii Curie-Skłodowskiej w Lublinie, kierunek: psychologia, specjalność: psychologia rodziny. Studia licencjackie ukończone z wyróżnieniem na Wyższej Szkole Nauk Społecznych z siedzibą w Lublinie, kierunek: technik dentystyczny, specjalność: protetyka. Obecnie specjalizuje się na Warszawskim Uniwersytecie Medycznym z seksuologii klinicznej. Członek Seksuologicznego Koła Naukowego Warszawskiego Uniwersytetu Medycznego.

Zainteresowania: Fanka psychologii i wszelkich tematów tabu w psychologii i seksuologii. Wielbicielka jazdy na rolkach oraz baletu, który miała okazje tańczyć przez kilka lat.

mgr Beata Słota – logopeda, nauczyciel wspomagający

mgr Casarella Bravo Ricardo -nauczyciel języka hiszpańskiego

 

 

 
DSCN4417

ks. mgr Łukasz Pietraszek -nauczyciel religii

Wykształcenie: studia magisterskie PWTW -teologia -liturgika

Prezbiter Kościoła Łacińskiego, entuzjasta filozofii klasycznej, motocyklista klubu God’s Guards i mechanik motocyklowy II stopnia, członek Polskiego Związku Wędkarskiego.

“Szeroko rozumiane Chrześcijaństwo jest moją pasją, którą pragnę podzielić się z innymi. Tym sposobem mogę wykorzystać zbieraną wiedzę i doświadczenie, oraz służyć jako kapłan w każdych okolicznościach.”

mgr Magdalena Szopińska – nauczyciel religii

 
 

 

mgr Grażyna Nowak – nauczyciel religii

 
 

mgr Adrianna Barke vel Berg – nauczyciel geografii

Wykształcenie: nauczyciel mianowany

Uniwersytet Warszawski -Wydział Geografii i Studiów Regionalnych -ukończone studia magisterskie

Cambridge -Certificate B2

Cambridge Advanced 2 -ukończony kurs C1.2 2016 rok

Malta University Language School -“English for Teachers and Staff Working in Schools” ukończony kurs 2020 rok

Tribeka training lab S.L.U. Malaga, Hiszpania “Discover CLIL and it benefits” -ukończony kurs 2020 rok

Cambridge Assessement International Education -“Introduction to Cambridge Lower Secondary” -ukończony kurs 2020 rok

 
 

mgr Paweł Kiliński – nauczyciel informatyki

 
 

mgr Kinga Borowska – nauczyciel  świetlicy

 
 
Podaj dalej: